вівторок, 12 січня 2021 р.

Яскравий майстер американської літератури

Дивно, але відомий американський письменник не отримав якісної освіти, тому що через бідність не зміг оплатити навчання. Тим не менш купити книги Джека Лондона прагнули тисячі читачів ще за життя автора. 12 січня 2021 року виповнюється 145 років від дня народження американського письменника, популярного автора пригодницьких романів Джека Лондона. Сім’я його була небагатою, тому Джек рано почав самостійне життя: продавав газети, працював вуглярем, прибирав пивні, ловив устриць. У 1897 році піддався «золотій лихоманці» та вирушив на Аляску. Золота не знайшов, але знайшов щось значно більше – розмаїття образів та сюжетів для своїх майбутніх творів, які й принесли йому всесвітню славу. За рік Джек Лондон повернувся додому й засів за письменництво – писав по 15 годин на день. Кажуть, що він був першим письменником, який заробив мільйон власною творчістю. За шістнадцять років своєї літературної діяльності письменник написав 50 книг, безліч статей. У своїх книгах Джек Лондон спонукає читача робити все можливе, щоб не опускати рук під час труднощів і негараздів. Джек Лондон прожив коротке, але фантастично яскраве життя, наповнене пригод і відчайдушних вчинків. Ніщо так не допоможе зрозуміти характер та світогляд письменника, як його твори. Завітайте в нашу книгозбірню і оберіть собі книгу до душі. Приємного перегляду і читання. https://www.youtube.com/watch?v=T1lXnXg-R5s Вислови Джека Лондона • Любов до життя - це любов до всього незвіданого. • Істинне призначення людини - жити, а не існувати. • У кожного своя мудрість, залежно від складу душі. Моя для мене настільки ж безперечна, як ваша для вас. • Філософія людини, як і його релігія, - це сама людина, вона створює її за своїм образом і подобою. • Краще перетворитися на попіл, ніж в пил. І нехай згасне полум'я моєї душі в яскравому спалаху, ніж я покриюся пліснявою. 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар