понеділок, 21 листопада 2022 р.

Коментоване читання

 


     «Мій тато став зіркою» – зворушлива оповідь маленької дівчинки, тато якої загинув на Майдані. Дівчинки, якій важко змиритися з тим, що тато вже не пригорне її міцно-міцно, не малюватиме з нею пастельками тополю аж до неба, не побачить її маленької сестрички. Героїня книжки роздумує про зовсім не дитячі теми: смерть, барикади, гради та біженців. Але полеглий за правду тато світить їй із неба яскравою зіркою…

      «Я писала цю книжку дуже довго, - говорить Галина Кирпа, -  понад рік. Розпочала роботу влітку 2014 року, після тих страшних подій на Майдані. Коли ми ховали наших героїв, там, на площі, були також мами з дітками. Серед них стояла одна дівчинка, очі якої я запам’ятала назавжди… І героїня моєї книжки – така ж дівчинка. Я намагалася уявити, що ж відбувається у душі дитини, тато якої не повернувся додому, а лежить у домовині. Мабуть, тому, що я сама часто відчуваю себе дитиною, я відчула сльози тієї дівчинки».

       Коментоване читання  книжки  Галини  Кирпи  «Мій  тато   став  зіркою»   перед  користувачами бібліотеки для  дітей Ковельської ТГ, учнями 4-а  класу    ЗЗСО №8.  Читання  книжки  вдало  доповнювалося  уривками  відеоспектаклю у постановці  маленьких  акторів  творчої  студії  Наталії Журавльової  з  Луцька.





Немає коментарів:

Дописати коментар