понеділок, 27 березня 2023 р.

Літературний калейдоскоп

    Геніальний письменник і поет з Данії, один з найвідоміших казкарів світу, чиї книги досі прищеплюють дітям любов до літератури. Практично кожен твір Ганса Христиана Андерсена - унікальна і чарівна історія, яка прославляє хороші людські якості. З першої ж сторінки автор переносить свого маленького читача в далекі світи, змушує фантазувати, міркувати і мріяти.    

  В світ казок  Андерсена мали можливість поринути наші читачі, переглянути знову його книги і відповісти на питання вікторини. Ті, хто дали усі правильні відповіді і з’єднали їх послідовно прямими лініями. отримали в результаті  зображення лебедя, героя однієї з казок видатного письменника.

   Якщо  спробувати себе в ролі журналістів і задати питання відомому письменнику то відповідями на ці питання можуть бути  уривки з книг Андерсена «Казка мого життя» та «Пригоди мого життя». Свою автобіографію, яку писав довго - з 1846 по 1869 р. -, починає такими словами: "Моє життя - прекрасна, розкішна казка. Якби тоді, коли я вступив у світ маленьким, бідним, самотнім хлопчиком, до мене з'явилась всемогутня чарівниця і сказала: "Обери собі мету і напрямок, а я буду тебе направляти і захищати! " - моя доля не могла б бути щасливішою, розумнішою і кращою".






Немає коментарів:

Дописати коментар