пʼятницю, 15 травня 2020 р.

15 травня - Міжнародний день сім'ї


Моя  сім’я
Розкажу вам, друзі, я,
Що таке моя сім’я.
Разом дружно проживаємо
І пісні про це співаємо.
Люба матінко моя —
Як пишаюсь нею я!
В неї руки  золотії.
Серцем кожного зігріє.
Тато сильний і завзятий —
Він господар в нашій хаті.
Все майструє, все ладнає,
Бо для всього хист він має.
Дід і бабця — у пошані,
Вони  праці ветерани.
Всіх онуків міцно люблять.
І як пташенят голублять.
Є у мене ще й брати —
Кращих в світі не знайти.
Ось і вийшло всіх сім «я»
Знайте, це моя сім’я.
                 Н. Чемерис.


      Книги Ірини Мацко «Книга мого роду» та  «Рости, моє деревце, з міцного коріння - видання для тих, хто хоче власноруч створювати  історію  своєї родини.  Кожна дитина може самостійно це досліджувати. Розпитати та описати життя дідусів, бабусь, тіток, дядьків, прадідів та прабабусь, вклеїти їхні фотосвітлини, взнати, як рід колись лікувався, які мав звичаї. 









Немає коментарів:

Дописати коментар