понеділок, 17 лютого 2014 р.

Виставка-бенефіс читача


   Читай як  я, читай  краще  мене!

        Найкраща  реклама  читання – наші  читачі. На  відділі дитячого  та  сімейного  читання  бібліотекар  Шевчук Т. І. організувала  виставку-бенефіс  юної  читачки  -                             учениці   4-б класу  ЗОШ №8  Шевчук  Надії.  

        На  виставці  -  фото  найактивнішої  читачки  та  книги, які  вона  прочитала  і  які  найбільше  їй  сподобались.
        Дівчинка  ознайомила  дітей  із  улюбленими  книжками  В. Нестайка «Дивовижні  пригоди  в  лісовій  школі»,  А.  Костецького  « Незвичайні  пригоди і  таємниці»,  М.  Носова  «Пригоди  Незнайка  та  його  друзів»,  Н. Гуменюк  «Буслик  хоче  до  Світязя»,   «Шуршик В.  та  інші», Є. Кононенко  «Неля,  яка  ходить  по  стелі»,  «Неля  сходить  зі  стелі»,   Роальда  Дала «Чарлі  і  шоколадна  фабрика»,  «Матильда».  Зачитала  присутнім найцікавіші  уривки  з  їхніх  творів.  Надія  розповіла  про  свої  захоплення  та  перемоги.


Я – україночка  маленька,
Ходжу  уже  в  четвертий  клас.
Читати  навчилась  раненько,
Бо  дуже  гарна  мова  в  нас.
В  школі  вчуся  на  відмінно
В  різних   конкурсах  участь  приймаю
І  нагород   багато  маю.
А  ще  люблю  я  танцювати  і  співати
Та  хочу  я  багато  знати,
Тому  люблю  книжки  читати,
І  з  них  усе  корисне  і  цікаве  пізнавати.

Немає коментарів:

Дописати коментар