четвер, 23 грудня 2021 р.

Вітаємо з ювілеєм!

              Лауреатові  Шевченківської  премії   Василю  Слапчуку -  60! Вітаємо!

 «Мені завжди хотілося писати для дітей, я роблю це із задоволенням, але так складається, що доводиться займатися «дорослими» справами, а дитячі історійки кожного разу відкладаються на пізніше. Я почуваюся боржником перед своїм  старшим сином Іваном, він виріс, а оповідки, які я вигадав для нього, окрім однієї (про дідуся), так і не зафіксовані на папері. Сподіваюся, мій молодший син Дмитрик буде мені спонукою для відпрацювання давніх боргів і надихатиме на нові задуми та їх реалізацію. А решта залежить від видавців і читацької аудиторії».                              

Василь Слапчук для дітей написав такі книги:
1. “Гарний настрій”  (Київ, 1991);
2. “Йшов їжак бережком”  (Дубно, 1992);
3. “Зелений ведмедик”  (Львів, 1993);
4. “Миколаєва ніч” (Луцьк, 2004);
5. “Окраєць хліба” (Луцьк, 2005);
6. “Риба під парасолем” (Київ, 2005)
7. “Бджолиний Бог і бджоленятко” (Луцьк, 2009)








Немає коментарів:

Дописати коментар