середу, 7 квітня 2021 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

 


                                        Головне — здоровим бути —

                                        Це потрібно всім збагнути!

                                        Бо як є здоров’я й сила,

                                        То весь світ людині милий.

                                        Й думка в неї веселенька,

                                        І тоді вона жвавенька.

                                        Все їй хочеться робити,

                                        І сміятись, і радіти.

                                        А як тільки захворіє —

                                        Зразу й сонечко тускніє.

                                        Тому це запам’ятай

                                        Й про своє здоров’я — дбай!

                                                                       Надія Красоткіна.

      Книги, які представлені на  книжковій виставці «Я обираю здоров’я»,  допомагають зрозуміти, що здоров’я людини  залежить  головним  чином  від дбайливого ставлення  до власного  здоров’я,  що здоровий спосіб життя - це запорука успіху.

     Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у Ваших руках.

Немає коментарів:

Дописати коментар